منوی دسته بندی

تماس با ما

تماس با ما از روش‌های ارتباطی زیر

مشتریان عزیز سایت نیک‌بای، ما باور داریم که ارتباط مستقیم با شما، کلید موفقیت در خرید آنلاین است. به همین دلیل، صفحه‌ی تماس با ما را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با ما ارتباط بگیرید.

هرگاه سوالی در مورد محصولات ما داشتید، به کمک درخواستی نیاز داشتید، یا انتقاد یا پیشنهادی داشتید، با تیم مشتری پسند ما تماس بگیرید. تیم ما دوستانه، صمیمی و با تجربه، از طریق تلفن، ایمیل و فرم تماس با ما، به شما کمک خواهد کرد.

بنابراین، تردید نکنید که با ما تماس بگیرید. همیشه منتظر شنیدن از شما هستیم و قول می‌دهیم که تلاش خودمان را برای پاسخ دادن به سوالات و برطرف کردن مشکلات شما انجام خواهیم داد.

برای ارتباط تلفنی، لطفاً با شماره 09013818785 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما از شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر، برای پاسخگویی به تماس‌های شما آماده است.

اگر ترجیح می‌دهید ایمیل بفرستید، از آدرس [email protected] استفاده کنید. ما ایمیل‌های خود را به طور مرتب بررسی می‌کنیم و به زودی به شما پاسخ خواهیم داد.

اگر می‌خواهید از فرم تماس-با-ما استفاده کنید، لطفاً نام، آدرس ایمیل و پیام خود را وارد کنید و ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

از انتخاب سایت نیک‌بای برای خرید خود سپاس گزاریم

سوال، پیشنهاد، انتقاد یا هر گونه درخواست دارید، می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

ایمیل: [email protected]

تلفن: 09013818785

ما درنیک بای به دنبال بهبود مستمر خدماتمان هستیم و از نظرات شما استقبال می کنیم. پس لطفا به ما ایمیل بزنید،ارتباط تلفنی بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به شما پاسخ دهیم.

با تشکر از اینکه از خدمات ما استفاده می کنید.

تماس-با-ما

می توانید از فرم تماس-با-ما زیر استفاده کنید تا پیام خود را برای ما ارسال کنید:

تیم NikBuy